Лапи в офісі: що спільного в американського Amazon та українського Kormotech
Що може поставити вашу українську компанію в один ряд зі світовими гігантами? До прикладу, політика дог-френдлі. У США кожна п’ята компанія уже дозволила своїм працівникам ходити на роботу з собаками. Тим часом у нас ця практика лише набуває популярності. У 2020 році бренд преміум-харчування «КЛУБ 4 ЛАПИ» запустив проєкт «Лапи в офісі». Ініціатива допомагає українським компаніям впроваджувати у себе практику дог-френдлі офісів.
Розповімо про відомі дружні до собак офіси у світі та особливості роботи у таких компаніях.
Досвід Amazon
Створення дружнього середовища для улюбленців у цій компанії відбулося доволі давно. Засновником міцної й відданої дружби вважають чарівного вельш-коргі Руфуса. На сайті Амазона собаці присвячено окрему сторінку. Про своє рішення компанія не пошкодувала ні на мить. Тепер офіс приймає понад двадцять собак чи не щодня.
Організатори подбали, аби у приймальному відділенні не бракувало ласощів, якими можна пригостити хвостатих друзів. Скрізь на території розташовані зручні питні фонтани. На переговорних кабінетах і ліфтах є обов’язкове маркування, що убезпечує підлеглих з алергією чи фобіями від спілкування з чотирилапими. А кількість собак, які мають право перебувати у кампусі в один і той самий час, обмежують задля загального комфорту.
Приклад Google
Компанія уже не перший рік дозволяє приходити на роботу з домашніми тваринами. Хоча перевага — за собаками. Керівники не мають нічого проти котів, однак їхня поява може виявитися потенційним стресовим фактором для інших чотирилапих. Леонбергер Йошка — місцева знаменитість. Він належить одному з інженерів і був чи не першим чотирилапим відвідувачем, який з’явився у компанії. У кампусі навіть розташоване однойменне кафе, назване на його честь.
Бренд Kurgo
Виробник якісних іграшок та аксесуарів для собак. Специфіка роботи пояснює дружнє ставлення власника бренду до присутності чотирилапих у їхньому офісі.
Cora&Co / BarkShop
Для бренду собачих ласощів цілком очікуваною є лояльна позиція щодо перебування тварин у робочому просторі.
Готельний комплекс Kimpton
Спочатку коллі засновника готелю Біла Кімптона зустрічав гостей як консьєрж. Традиція припала до смаку відвідувачам. Тепер і собаки співробітників радо зустрічають відпочивальників, адже чотирилапий друг краще за будь-кого дозволить подорожньому почуватися як удома.
Фонд BISSELL Pet
Цей фонд підтримує ініціативи і програми, першочерговим завданням яких є турбота про безхатніх тварин у притулках. Організація бере активну участь у порятунку і захисту чотирилапих у Канаді і США, допомагає чипувати, стерилізувати, знаходити прийомні сім’ї.
Компанія Tito’s
Бренд міцних напоїв. Компанія вирізняється особливою прихильністю до тварин.
Морозиво Ben & Jerry’s
Головний офіс відомого виробника морозива розташований у Вермонті. Концерн пишається своїм дружнім ставленням до хвостиків. Це навіть стало своєрідним брендом. На офіційному сайті є окрема сторінка, присвячена вихованцям, які ходять на роботу. Тут містяться дані власника, ім’я кожного собаки, її звички, уподобання і коротка розповідь про те, яким чином улюбленець потрапив до родини. Чимало з них взяли з притулку.
«У зграї офісних псів нелегке життя, але на ресепшені завжди є печиво та інші смаколики, здатні трохи його спростити», — жартують колеги.
Офіс Etsy
Загальновідома шопінг-платформа хендмейду і вінтажу дотримується лояльної політики щодо домашніх тварин з 2005-го. У такий оригінальний спосіб засновники домоглися створення комфортного і творчого робочого середовища.
«Присутність наших собак в офісі сприяє відчуттю спільності, підтримці піднесеного настрою та встановленню стосунків, побудованих на довірі, що надзвичайно важливо для колективу Etsy», – зазначають у компанії.
Приклад Kormotech
Як не дивно, до переліку компаній з різних країн світу ми додаємо українського виробника харчування для котів та собак. В офісі цієї компанії політику дружнього до собак офісу впровадили давно.
Усе починалося з щорічної ініціативи «Візьми собаку на роботу», яку компанія ініціювала в Україні у 2013 році. А за кілька років керівництво дозволили працівникам приходити до офісів з собаками на постійній основі.
У 2020-му компанія вирішила розширити в Україні щорічне святкування дня #takeyourdogtowork та започаткувала проєкт «Лапи в офісі». Під егідою бренду преміум-харчування «КЛУБ 4 ЛАПИ» Кормотех допомагає компаніям ставати дог-френдлі. До кінця 2021 року виробник ставить за мету запровадити цю практику у 50 українських компаніях.
У сучасних реаліях молоді люди вважають можливість приходити з псом до офісу ледь не важливішим фактором за розмір заробітної плати, і охоче обирають тих роботодавців, які вирізняються дружнім ставленням до тварин.
Організації, які мають статус «Dog friendly» і заохочують співробітників брати чотирилапих на роботу, демонструють не тільки нечувану лояльність до підлеглих, але й підвищують продуктивність праці, а також впевнено дивляться у майбутнє.
Фахівчиня з поведінки тварин і петперент трьох літніх собак-мандрівників